Pigan och drÄngarna

Hemmadagen blev som planerat, vi plockade och pillade och åkte till tippen och "helt plötsligt" ville J åka in till Karlstad - han tyckte nämligen att vi borde åka och köpa trosor till Trollungen, ifall de från Pippilotta inte kommer i. Lia avundas Bibi´s banan…     Men förundras över hennes stooora rumpa  . Amanda är en sexig tjej från Brasilien som gillar att få killar till snabba orgasmer

“Jag har sällan mött någon med så mycket livsglädje, använd den klokt!”     Dessa ord fick jag i min bok på väg hem från Argetina, det värmer fortfarande ? Jag har fått huuur många idolbilder som helst skickade till mig idag. För att vera exakt 1200 bilder finns i min inkorg. Och visst blir det hastig avfyrning för killen hon har sex med här. Sjukt va? Men gulligt att alla mina bloggläsare älskar mig! Känns jättebra! Dock kunde jag inte lägga upp alla idag, så jag valde ut några som var tillräckligt snygga för att ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0