Meine oma

Drottningen, numero uno, ledare för Victoria´s Secrets alldeles egen änglakör och bakom henne kommer snart en rad lika gnistrande vackra unga kvinnor, i lika fantastiska små underkläder och höga klackar. Lionesse - En lejoninnas vandring i nätdejtsdjungeln. Det är precis vad denna blogg handlar om. Under sista skjutet bakifrån spanar flickan roligt ut genom fönstret efter föräldrarna

Hörs strax! Nyårsafton. Blir lite sentimental då jag tänker tillbaka på de saker som jag önskar att jag gjort annorlunda, de händelser som påverkat mig negativt just när de skedde. Innan en fotografering eller en filminspelning börjar kan känslorna ibland svalla över och spänningarna bli för stora för skådespelarna

puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0