FÖrortsknull

Känner, att det nu är frun, som får ta initiativ till allt. Jag tände några ljus och kröp ner i sängen med en choklad brownie-Ben&Jerrys, där låg jag i en stor t-shirt framför tvn och tänkte - Är jag värd det här?   Och det var jag

Sedan var jag helt slut i hela kroppen och la mig ner och vilade i sängen, medans fittsafterna torkade i trosorna. Snart är min mens över, sedan får jag äntligen onanera igen, jag är alltid så kåt när jag onanerar efter mensen som jag har haft ett uppehåll då! Det går såklart bra att maila mig nu och få bilder på alla mina trosor ! En kvinnlig och en manlig polis, ett förhörsrum, en kvinnlig skurk och två par plasthandskar

Videon är från någon konsert hon hade i Australien där hon drar upp en flicka som är sjukt i cancer på scen och sjunger för henne. Det är härligt att få feedback av de som var närvarande då jag blev av med en av mina oskulder och deras kommentarer har fått mig att fundera lite över det här med vad som egentligen krävs för att det ska bli "BRA" sex. Det handlar ju egentligen inte om att det krävs en MAN eller en KVINNA i slutänden. se med en massa skoj D Några saker var julklappar från m4l (tackar för det), och så några plagg som en läsare köpt åt mig, tack snygging! Blev dock lite ledsen när jag provade korsetten med tillhörande trosor för den var lite för stor och åker ner hela tiden

puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0