Förhörsrummet

Kommer att bli en helvetesdag som samtidigt kommer att betyda någonting bra. Finns inga bättre! Där köper jag dessutom inte bara stringtrosor utan även x antal av vanliga trosan också. Stortrosan har jag kanske en,

Känner ni? Det börjar banne mig bli vår. det finns säkert idéer som är bättre, MYCKET bättre. Jag fick precis världens bästa idé! Eller tja.  När Musbilen kommer till Norge träffar de storbröstade Tine som här visar hur skönt man kan ha det tillsammans med Samson Biceps

God morgon stalkers!   Hehe skojja. Gud vilket mysig dag! Jag skippade träningen helt och satt kvar på Sturekatten och åt kanelbulle och semla med Emelie och catchade upp allt vi hade missat och så pratade vi framtidsplaner och roliga saker som händer framöver. Bland annat Line & Erik. Emelie Ohlsson är en riktig entreprenör precis som jag och entreprenörer har vissa roliga egenskaper som genomsyrar. Och visst påminner hon lite om sin förebild - Jenna Jameson? puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0