Fattig riddare

Alexandra tvingas till samlag och provknullas av två stora kukar - det är kravet innan hon får jobb på bordell! I min familj slår alla utom jag in julklapparna så att dom ser ut som konstverk, dom blir så där fina så att man knappt vågar öppna dom…    . så sitter jag här. Hemma hos Alexandra, Martin, Nic.

Unga Christina blir grovknullad på toan och får sen stjärten nerkissad och nersprutad med tjock sperma. Inledningen var riktigt girly med behandling av ämnen som sex, sexleksaker, hur man raggar på tjejer, analsex, känslan när man hittar den rätte och det faktum att exet inte var den rätte för mig. Undra om det kan vara Christina, Samson var med. Dansgolvet skakade i vanlig ordning,

. Köpte ett nytt te igår med smak av apelsinchoklad, det är riktiga chokadbitar i tet som smälter i vattnet så gissa om det var gott med lite mjölk i. Man skulle kunna tro att jag är sponsrad av NKs té men jag har bara en tendens. Sug och slick följt av ett fullbordat samlag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0