Ett uteknull

Sexiga strippor, kåta besökare, upphetsade utställare, och en massa mer är vad den årliga sexmässan i Bryssel har att bjuda på. Fy! Fy, fy, fy! Fy på dig Facebook! Att du bara kan med att få folk att vilja skilja sig. Har legat i soffan sen älsklingen kom från jobbet, Vilat lite ihop=) Finns det något bättre än det? Icke! Älsklingen drog till affären en snabbis nu. Fortsätt att peppa mig och fortsätt att kommentera=) Utan er är ju inte min blogg något alls ju! Puss på er. Du borde skämmas över ditt beteende! Eller så kanske vi bara ska sluta med att lägga skulden på facebook

Mår inte bra, ligger och mår illa och kan inte äta över huvudtaget. Dejten innefattade mig och en kille bosatt i Köping. Min första för det här året. Se denna scen och förstå varför! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0