Den förlorade sonen är åter!!!

Du har så himla fin hy, hur tar du hand om den? Svar Jag har aldrig haft problem med finnar så det handlar nog om att jag har haft tur och fått fin hy, men jag är samtidigt väldigt noggrann med att alltid tvätta bort sminket ordentligt och återfukta huden. Redan i sminklogen går det hett till

Två asiatiska sextokiga flickor blir grundligt genomknullade i fittan och stjärten och nersprutade med massor av sperma. Fast ärligt talat, är det inte så att vi alla vill visa den och KÄNNA den varje dag? Så glöm inte att du även imorgon visar, säger och känner att du älskar! Men ta vara på dagen, älska lite extra mycket! Och till DIG som läser just idag ger jag en varm tanke, just för att du är den du är! Med kärlek, igår, idag och imorgon Lionesse.     “Alla som tycker ica Ulf är en bättre videobloggare än tjejen!”           Herregud.       Vad tycker ni? Haha! Inspelat i Gamla Stan i Stockholm. Just idag ska man visa sin kärlek extra mycket eftersom det är alla hjärtans dag

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0