Två kåtisar får kuk

Två par händer, en fitta och en kuk är vad denna storbröstade blondin har till sitt förfogande för att nå njutning. Nu behöver jag mat ) puss på erPS. Så nu är håret slingat och jag känner mig riktigt fräsch! och inte nog med det, jag hade fått ett paket med underkläder på posten! Jag kommer lägga upp bilder på dom lite [. Nu är jag tillbaka. Klicka på collaget för att se det i större format ;). och efter ca fyra timmars letande så hittade jag en hatt som ser någorlunda bra ut på mig. Jag köpte en i min storlek för säkerhetsskull för det fanns bara en kvar ( Jag får se om jag behåller den för tyvärr så var den inte exakt det jag letade efter

Men också mot prylar. Mår inte bra, ligger och mår illa och kan inte äta över huvudtaget. Hetsade av varandra ligger två vackra tjejer i en våningssäng och onanerar våldsamt, den ena med hjälp av ett ljus, den andra med sina fingrar Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0