Student sex

Vild av brunst kör hon in en dildo i musen och i stjärten. Det här är ett ämne som inte ofta kommer fram i ljuset och som dessutom lätt blir en infekterad historia när den väl gör det, men jag ska ändå ge mig på att lägga fram min åsikt. Jag tror jag har ett hål där. Kolla in min tinning. Ur en informatörs synvinkel Den svenska abortlagen lyder

På jobbet är det han som bestämmer men i sängen är det Cilla som brukar ta kommandot. Så jävla störigt. Vad glad man blir av att bläddra i Klick och hitta detta! En läsare vid namn Sandra och jag. Om någon blir störd av lite kvinnohud så är det fan deras problem. Nån idiot som tar upp "problemet" med lättklädda tjejer i skolan. Snacka om att översexualisera kvinnokroppen

Är tröttsamt att behöva förklara saker om och om igen, Jag fråga ingenting om era liv och beslut? Wanna know why? Jo för jag bryr mig helt enkelt inte. I morse när jag klev ur sängen kalsonglös och gick till min kära garderob för att ta på mig ett par boxershorts så fick jag upp dotters trosor. När läckra Christina klagar på tvättiderna blir hon straffknullad av sina grannar i fitta, mun och stjärt

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0