Rödskimrande trekant

Plötslig kommer suget smygande. Det finns nog inget som berör mig så mycket som barn som far illa. Bh och trosor ska sitta under kläderna det är väl därför de heter just UNDERkläder. 2010-06-18 @ 153842. Det finns inget man kan göra annat än att ge sig hän mot den sköna, underbara. Värst tycker jag nog att psykisk misshandel är, antagligen för att det är det som rullas upp framför mina ögon just nu. Jag blir så arg och ledsen att det skär djupt inne i min själ

Claudia får den i stjärten också. Min kille köpte så mycket tulpaner till mig att vaserna inte räckte till! Vas och kanna trängs på vardagsrumsbordet, och i föns. I så fall blir förstås frågan relevant - hur mycket har Tiger betalt per samlag ? Och blir Elin Nordegren Sveriges genom tiderna bäst betalda prostituerade. Med bland annat Jennifer, Claudia, Samson. Så himla underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0