Hångla så barstolarna smälter

Och det är inte speciellt svårt att lista ut hur det hela utvecklar sig. Vi åkte till gamla stan och åt lunch, köpte bhar på Gustaf Mellbin, köpte biobiljetter, fikade, gick på bio och skulle sedan äta middag på restaurang, men då var vi (jag) för trötta och sega så nu är vi hemma istället och min älskade underbara man har lagat en sen middag som vi ska äta NU! Jag visar bharna imorgon! Mitt favvoprogram har äntligen börjat igen

Jagade hyresvärdinnan – spritt språngande naken. Känner ni? Det börjar banne mig bli vår. Sakta, sakta, smälter snön bort. Några gånger om året åker Johanna till Medelhavet för att träffa spännande män

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0