Ett kompisknull

Ur en informatörs synvinkel Den svenska abortlagen lyder

  Jag har ett problem, jag tror eller nej jag vet att jag är homosexuell! Jag har på sista tiden har en väldigt nära kontakt med min vän Alexander. Jag har lagat pyttipanna och ägg så nu är jag svin mätt. Se både vanliga och ovanliga tjejer bli uppraggade och övertalade till sånt som de aldrig trodde att de skulle våga göra! Haha den är ju så jävla skön, Specielt jim carrey han är ju världsbäst. Se både vanliga och ovanliga tjejer bli uppraggade och övertalade till sånt som de aldrig trodde att de skulle våga göra!

Tonårstjejen blir knullad i analen i denna spermadränkta och saftiga trekant.   Vad har ni kära bloggläsare hittat på idag. Alla håller med. Aya, Lasse, Samson. Filmen är den 5e och sista delen i Mike Becks långfilm Lolitans Dagbok. ? Jag har varit och fixat min kamera (DEN FUNKAR NU!!) och handlat lite. Så himla kallt ute ju!! Skulle bli 35 minus grader

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0