Cats maratonstripp

. Bara för att jag är kille, betyder det inte att det är helt ok att gå fram och ta ett stadigt grepp om min kuk, och sedan tro att jag ska gå med på en avsugning ". Ingen som hört något om skådespelerskan Dana Hays.

Nu ska jag hoppa in i duschen och skrubba hela mig. men det känns iaf skönt att för en stund lägga problemet på en faktor som ligger utanför din kontroll. Din partner verkar mindre intresserad av sex - Du oroar dig för att det är något fel med dig Din partner säger att ni ska träffas mindre - Du lägger mer tid och energi på att träffas Din partner är kort och distant i svaren - Du blir trevligare och trevligare - Din partner blir ännu mer besvärad Någon som känner igen sig i detta på något vis? Du berättar läget för din vän, som häver ur sig saker som "din partner är puckad" vilket blir ett monument för er gemensamma oförmåga att förstå er på vad som händer. De knullar intensivt i alla hål puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0