Utkast: Juli 23, 2010

Fick ett litet sug att dra fram mina gravid gördlar och ha en h&au. En massa analt och dubbelpenetrationer

Den här heta damen älskar att onanera, särskilt i bilen. Hej allihopa! Nu är jag hemma i Stockholm igen efter en helg nere i Kristianstad. Både kyl och [. För att inte tala om porrstjärnan Angelica, så sköna människor. Det känns ju så jäkla osocialt att sitta vid datorn när de är här liksom. I det här klippet blir hon istället ordentligt påsatt. Har haft en underbar helg och min systers bröllop var så himla fint. Jag håller på och överför alla bilder nu men vi tog närmare 700 bilder så jag måste gå igenom alla. Det skulle vara jättekul att lägga upp bilder [

I det här klippet får du se otroligt heta filipinska Sabrine Maui göra sitt bästa för att få en snabb avfyrning. Han fick lite nya kläder och jag kunde inte låta bli att köpa två par fina shorts till mig. Kan inte specificera så mycket mer då jag inte sett klippet på år. Letar efter ett kort klipp med ett par år på nacken, En tjej blir filmad (troligtvis mobilfilmad) av snubben hon suger av. Lunchade med lillebror på stan och sedan gav vi oss ut på en liten shoppingrunda. Sticker iväg till Kreta nu i veckan så shortsen blir ju perfekta till resan! Strålande sol och hög värme väntar… Men innan jag sticker iväg [ puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0