Utkast: Juli 22, 2010

Att göra filmen Dåliga flickor gick till så här, bakom kameran. Det är sällan jag hamnar i situationer där jag känner mig bortkommen, visst kan jag säga att det dels beror på att jag vistas i miljöer där jag känner mig trygg men jag måste säga att jag är rätt allmänbildad och har lätt för att vara social i de flesta sammanhang oavsett vad samtalen handlar [. Det är en av de mest hypade modetrenderna på länge och bara de modigaste av fashionistor vågar anamma den! Stjärnor som Rihanna, Peaches Geldof och Katy Perry har alla burit sina underkläder som kläder men skulle du våga göra likadant?Möjligtvis Sabina Star, Maya Shakur, Nikki Dane, Madeleine Ha.

Niclas Wahlgren och Laila Bagge verkar ha gått i taket därför att ”Humorgalan” på TV4 i går drev med dom och deras sponsrade husbygge. Jag har iallafall varit [. Det roliga är att jag inte har några persienner så grannarna mittemot ser in. En asiatisk tjej blir knullad av två män i en lägenhet utanför Stockholm

Då förstod jag inte riktigt vad hon syftade på och eftersom kommentaren endast sades flyktigt så hann jag inte heller fråga henne vad hon menade med den. Jag var helt nyvaken, lite halvt borta [. Hallå bloggen! ? Jag har inte riktigt vaknat till än, men så fort jag har gjort det ska jag överföra alla bilderna från kameran till datorn och sedan berätta om min underbara födelsedag. Ensam och het, ja då är det bara att ta saken i egna händer och befria sig själv helt enkelt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0