Tomater kan bli ett vapen kampen mot cancer

Vad är det med folk och underkläder nuförtiden? Imorse när jag läste Vasabladet på nätet möttes jag av den här rubriken; "Försäkra cykeln, kameran och underkläderna " Vänta lite nu, vaaad? Cykeln och kameran är jag med på men. Åka och bada, Åka skridskor typ två iafl! som man längtat efter det! Ska bli skönt med helg och en massa trevligheter?? Ja visserligen inget som är bestämt ännu men det finns ju en rad förslag. Skönhetskrämen heter "sperma"

Hej alla singlar slå i glasen och låt oss lustiga vara. . . Därefter kissad i munnen av två män!!!! Och sen onanerar hon med en STOR gummikuk

Idag väntas en väldigt rolig dag! För idag flyttar jag och min assistent till ett kontor på Birger Jarlsgatan, men det är inte vilket kontor som helst utan vi kommer att hyra ett rum hos Bubbleroom där även Petra jobbar. . . Se kåta August göra sitt yttersta för att hennes motspelare ska få en hastig utlösning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0