Sprutande sophie

Blir du kåt av lavemang? Då är det här klippet något för dig. Jag vet inte riktigt om det faktiskt går hem bland andra tjejer. Stackars lilla söta facebook vad hon gör fel hela tiden. Återigen hävdas det att det är ansiktsbokens fel att folk är otrogna. Ibland känns det som att vissa killar kämpar för att vara lite coolare, lite mer flashiga än alla andra genom att använda sig av förkortningar när det beskriver vad de söker för tjej

Om det ska vara riktigt skönt för henne ska sex vara på gränsen till smärtsamt. Scenen som aldrig kommer att utspelas i min framtid - Älskling, jag var otrogen igår. Äntligen har vi ett nytt år, jag älskar allt som är nytt. Nya tag, nya förväntningar och nya mål - jag blir så lycklig och vill göra allt på en och samma gång ?     Slutet på det här året har varit fantastiskt med tanke på vilka resultat jag uppnått, att jag sedan får börja 2010 med en äventyrsresa till Argentina är ju helt underbart. - Vad fan säger du? puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0