Soffskönt - nu blir det utgång, utan alkohol..

Det finns en sak som jag funderar kring ganska mycket när det kommer till dejting och just då dejtingsajter. Satt och taggade av en massa underliga bilder på mig på Facebook, varför finns det inte en funktion att man måste godkänna att man blir taggad på en bild? Irriterande. Hur som helst, hittade supergamla bilder på mig som är lite 40-tals-inspirerade, bortsätt från att jag ser livrädd ut på bilderna så är de rätt. Och för att lindra sina heta känslor överfaller hon praktiskt taget en manlig kollega

Det här är vad Jessika Babe och Jens XP gör för att få tiden att gå. Jag heter Rojda och kommer skriva om saker som händer i min vardag och även om kändisar, något som helt enkelt intresserar mig =). Jessika Babe & Jens XP.

Sedan separationen för lite drygt två år sedan har jag inte klarat av att lyssna på dem eftersom låtarna påminner för mycket om honom. RIKSDAGSSKANDALEN "Det var jag som stod i riksdagen i kalsonger" | 3545 visningar; "Min korta kjol och urringning inte könsdiskriminerande" | 2794 visningar; RIKSDAGSSKANDALEN Läs larmrapporten som avslöjar vad som. Två nakna män smyger sig på en sovande kvinna som dom knullar hårt i alla hål med sina jättekukar

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0