Ridskolebordellens första kunder - 12 april 2010

En tjock tjej har skön sex. Det var allt för idag! Jag är, trots att jag gjort förvånandsvärt lite, helt slut efter helgen! Ikväll tjuvstartar vi midsommaren på Collage! Kom och dansa och ha kul ikväll i detta underbara väder.  Fri entré hela kvällen! Och slutligen själva kjolen! Så här såg den ut när den fyllde sin funktion som tillfällig bandförvaring. Urringning och midja med spets

. När jag för någon vecka sedan träffade Mr J påpekade han för mig att jag liknade en super mario mushroom när jag har min mössa på mig. För den som inte vet hur de ser ut så ser de ut såhär. En brud i labbet blir kåt

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0