Nya porrstjärnor!

Samlag sexställningar orgasm. Min kille köpte så mycket tulpaner till mig att vaserna inte räckte till! Vas och kanna trängs på vardagsrumsbordet, och i föns. Det här är paradiset - en villig, vettlös, blond, kåt, ung tjej

Först onanerar Majsan med en gummikuk, sen kommer två gubbar och och knullar henne. Dagen började med att jag åkte ut till. Jag ska till tandregleringen, träna på Balance, möte nr 1 och skriva avtal för det roliga projektet i höst, möte nr 2 angående Jofama by Kenza vår 2011 och så packa inför Paris. Det blir rätt mycket nu eftersom att jag har så mycket på g (speciellt till hösten), [. Idag bjuder jag på en sen dagens outfit som är jävligt urringad så jag fick hålla lite koll när jag traskade runt på stan. Skinnjacka H&M, t-shirt Replay, byxor H&M, väska Tiger och brillor H&M

God morgon! Sitter och dricker att glas brämhults-juice och ska snart göra frukost bestående av ostmackor och en tallrik fil. Vi har haft en helt underbar helg men nu är vi äntligen hemma med Lia, vi lagar mat för första gången sen i Februari och tänker sitta hemma och deppa. Vi var tvugna att tacka nej till vår underbara chokladbebis som vi hittat (och åkt 120 mil för att hälsa på) Det skär i hjärtat då vi blev så fäst vid henne på en gång. Se dessa två som nästan inte kan få nog av varandra!  Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0