Kontorsknullet

Jag kom inte ut tomhänt ur Miu Miu-butiken igår! Jag äger ju en väska från Miu Miu och jag kände att den behövde en kompis, haha. Det var imma på både fönstrena och kameralinsen (!) och [.   Last night was CRAZY! Min underbara vän Jayson spelade inne i the VIP room på Collage och det finns bara ett ord för att beskriva hur det var – SVETTIGT! Det var så mycket folk och sånt jävla drag att svetten bara rann på alla

Har redan fått elva mail så finns ingen anledning att fortsätta. Han klippte även bort mina slitna toppar. Jag tycker om att vara lite ljusare till sommaren, det är så [. Grönt är skönt!

Hon upptäcker hur härligt skönt det är med två kukar i sin trånga fitta. Hej allihopa! Det är en stressad Kenza som bloggar men jag tänkte bara skriva några rader. Alltså, jag kommer kunna se på vilken skit som helst på TV fram till den 31 december. Kristine, Micke, Cavron. Mötet gick bra och innan mötet lunchade jag med en killkompis. Vet inte riktigt vad jag ska kalla den, hehe. Kan visa den [

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0