Dagens roligaste

God morgon solstrålar! Man ska aldrig låta Nadia ta hand om alarmet på mobilen på morgonen, för hon bara snoozar och det slutar med att vi kommer upp en timme för sent. Hur kul är inte den här boken? Jag vet inte om det är några leksaker man skulle vilja göra på riktigt, men den är sjukt ku. Den snygga norska porrbruden Dina får smaka svensk kuk av två vanliga killar

Tyska Kersti gillar att onanera. Men jag kan inte låta bli att undra - VARFÖR HOPPAR MÄNNISKAN I TROSOR ? Känns det inte lite naket. Folk tror jag ska operera mig av alla möjliga andledningar, men inga av dom andledningarna verkar OK enligt er. Jag har sett t.ex porrskådisen Kersti, vad hände där? ? Jag har aldrig klagat över att jag mår dåligt över mina bröst, nej men varför ska jag behöva göra det för att få ett OK från er? Det är inte det jag söker, men jag önskar. Hon gör det minst en gång om dagen

Norsk lÄckerbit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0