Börja om från början

. Från flöde av sus · 16 timmar sedan · Kommentera. BILDSPEL Freya vinner pris för sina underkläder. Vilken dubbelmacka!!! Och det slutar lyckligt med sprut i både hennes ansikte och mun

Men Isabella är även svag för äldre män. Jag är inte emot blandraser! Det enda jag är emot är att någon tror sig köpa en äkta chihuahua för 10. Nu är jag hemma igen! Jag släpade mig till bibblan och lånade två gossip girl böcker Har kollat på. 000kr, har hunden ingen stamtavla så är det inte renrasig - punkt slut! Är det inte värt att lägga på några tusenlappar så att man vet att den inte är importerad och sjuk? Ingen vill väl gynna dessa människor som importerar hundar för att tjäna pengar

. på väg hem från en mycket lyckad radiosändning med rami från paradise hotel! Han var faktiskt trevlig och söt på alla sätt, en positiv överaskning!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0