Alla hjärtans dag nolltvå

som fortfarande läser sin gamla killes mail!   Haha, är det okej verkligen? Passa på att byta lösenord nu. Som en bajskorv! ;-)Vid strandgatan. Lite t-shirts, små shorts och presenter till nära och kära. Unga Christina blir grovknullad på toan och får sen stjärten nerkissad och nersprutad med tjock sperma

      Kolla vilken söt idolbild jag tog med en bloggläsare, igår tror jag?!   Jättesöt var hon iaf, jag såg lite röd ut. Känns piss för att man måste, men när det väl är gjort så känns det hur skönt som helst. Mycket känsla! Idag är det ta-tag-i-saker-fastän-det-ger-mig-ångest-dag. Ung kvinna har inte haft karl på flera dar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0