Tjejsex

Jag försöker mest av allt just nu hålla mig vaken. En lång förfest på bussen, tåget, båten och sedan kom vi äntligen fram till Silas i Köpenhamn. Jag antar att alla människor hatar oss när vi bokstavligt talat väller fram.

Tre kåta tjejer på bushumör - ketchupflaska i fittan, kiss rakt ut genom fönstret, med mera. På KappAhl hittade jag raffiga, svarta, spetsprydda trosor. Kaya Scodelario om alla sexscener i Skins. Och visst var det Lucika, Sarah, Elenor. Eftersom det var tag-tre-betala-för-två som gällde, tog jag två par och så tog jag en grå sport-behå och totalpriset blev 198 kr. Det kallar jag fynd.

Att bete sig lika lågt, om inte lägre, än vad mannen gjorde är kanske inte jättesmart. Handla på Evas underkläder » Start Om bloggen Evas underkläder.

Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0