Snabb blogg.

Grannfrun, unga tjejer, snuskgubbar - alla deltar de i en hämningslös orgie ur verkligheten. Inte så att det kan floppa ett FD inte Döda mig på floppen baaaaaaaaaah+. Undra om det kan vara Amandla, Christine, Lisa, Alexandra, Petra, Carola var med. Skit Vm final fram med korten jävlafitthora domarjävel sugmin feta 20 cms ggr 16 FML. Följ vanliga människors skitiga, svettiga och vidrigt sköna lustar.

Mitt ibland bubblande vatten visar Eve och Rico hur skönt man kan ha det. Vissa dagar då är jag som en svamp. Eve & Rico. Att de aldrig haft sex med varandra tidigare kan man aldrig tro. Att logga in och läsa av inkorgen kan ibland ge en riktig egoboost! Jag får ofta komplimanger för mina bilder och det jag skrivit där. Jag suger girigt i mig av de ord som fyller inkorgen.

ÅH SKOJJAR DOM?! Enda gången på typ 1 år som jag ska åka buss så går det inte pga sablans monarkin. Redan som liten flicka hörde jag att det är viktigt att alltid ha rena underkläder. För tänk om man blev påkörd eller råkade ut för någon annan olycka och medvetslös kom till sjukhuset och de… ve och fasa… där skulle upptäcka att man.  Se en rysk blondin när hon har det som skönast.

Hejhej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0