Mogen blondin

Tyska Kersti gillar att onanera. Ja nu har det äntligen hänt, Mr X kom när jag sög honom! Som han nämnt tidigare i något inlägg så är han otroligt trög när det gäller oralsex och det har bara gått för honom med en person tidigare. Det blir aldrig rätt från början utan det är hela tiden något som [. Det var ett bud som kom med ett paket och i det låg en massa smyckesprover från min smyckeskollektion. Hon gör det minst en gång om dagen. Lyckad avsugning.

För att oralsexet ska bli säkert så används kondom på killen och slicklapp på tjejen. Nu behöver jag ett par trosor att kåta ner, hör av dig till mig slampigalinda@hotmail. så sänder jag över alla bilder jag har på mina trosor , så får du välja ut ett par.

Här kommer en massa bilder från middagen. Ps… Glöm inte att joina Telias Facebook-grupp först! Tänkte bara ta och påminna er om Telia-tävlingen där man kan vinna en iPhone! 3 st iPhones ligger som sagt i potten och tävlar gör ni via er Twitter, Facebook eller blogg. ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0