Lilla flickan och stora kuken

Haley träffar en modelljägare som vill att hon ska demonstrera vad hon går för i sängen. I ren ilska kastade hundens tennisboll mot systern utan att träffa, varpå systern kastade tillbaka och träffade flickan. Föreläsningen på Berghs gick bra! Lite nervös måste jag säga att jag var eftersom alla som lyssnade jobbade med kommunikation, men så länge man utgår från sig själv och sin egen väg kan inget gå fel. Tog en shoppingrunda efteråt och belönade mig med en skinnjacka och en skjorta, inne på Amoress blev jag kär. Och hon gör verkligen sitt yttersta för att visa att hon platsar i Pussymans Hollywoodskökor. Flickan bråkade med sin syster.

Helgalana Tanya Kinky domineras av sin master i en sexakt som avslutas medd lite kiss. Vi befann oss på Enskilda Galleriet som är en väldigt cool lokal i betong, där var det bar,. Eller är det rent så att delar av det konservativa lägret vill lägga sig i vad vi gör i sängen med lagar och förbud (Se bara de fantastiska lagarna i USA som förbjuder analsex och oralsex! *ironi*) Eller sexköpslagen? God morgon! Det blev en trevlig kväll igår men om ni trodde att Handels bankett skulle vara att sitta vid långbord i tre timmar, äta långsamt och skåla åt höger och sedan vänster så är det helt fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0