Kåta christina

Sanna, 32 år, är gravid i nionde månaden, onanerar i duchen. Det här kommer verkligen att låta som världens största klyscha. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den här dagen. Sen suger hon av sin man , som sprutar henne i munnen. I år kommer det ske en hel del förändringar i mitt liv.

Jag får plocka ut produkter från en sida på nätet, dom har mest sexleksaker och jag hittar ingenting som vi vill ha… som vi inte redan har. Ska kanske någon av mina läsre dit? ;)Eric prydz kommer spela och honom har jag inte hört live än så det vore kul! Jag ville gå och se honom på Berns i vintras men självklart var man försent ute så ingen kunde fixa gratis inträde åt mig. Aya, Samson. Hello snyggingar!Sorry för dålig update igår! ;) Först sov man bort halva dagen, sedan blev det öl på uteservering och sist Sex and the City 2 och så vips så var en till dag avklarad. Wow! Kolla in vilka tuttar denna lilla lolita är utrustad med! Ute i den svenska naturen blir hon påsatt av en potent man, som knullar hennes trånga fitta och sprutar varm sperma över hennes bröst.

Utan om mat! Om man är sugen på något gott men inte känner för att proppa i sig chips så kan man käka kräftstjärtar istället. 20 € vet inte om jag vågar skriva mina siffror utan att ni ska tro illa om mig. hahah men det är 3 siffrigt. Antingen bara som de är eller i en god marinad. Tänkte skriva ett litet tips! Det handlar inte om ett par snygga skor eller något skönhetstips…. Min pojkvän gjorde detta för [. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0