Hårig dalkulla

Har fått förfrågning av Henrico och Hannah, att ta upp ämnet angående att förhöja sitt värde genom att säga att man är eftertraktad. se har jag lagt upp två av mina favoritprodukter från Make Up Store. Idag på Bellme. Den slyniga blondinen är villig att göra allt, och suger hans kuk som om hennes sista stund vore kommen. Att ha en penna i samma färg när man ska måla röda läppar är viktigt för det gör att kanten ser jämnare ut och att färgen inte smetas ut.

Så packar och klart. Ikväll gick finalen av Paradise Hotel, ett program jag inte skulle börjat kolla på om det inte hade varit för en diskussion jag hamnade i för någon månad sedan angående vissa människors falskhet. Hela tävlingen handlar om hur långt man är beredd att gå för att hålla sig kvar till slutet.

Lyckad avsugning. Hejhej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0