What to wear

Jag sörjer det inte för nu är jag ju vuxen osv, men jag minns det med kärlek och nostalgi och jag tackar also gudarna för att jag växte upp i en tid då stringtrosor på tolvåringar, analsex i åttan och handväskor på de som utövar det. Jag beställde hem dem förra veckan från have2have. Då passar dessa snygga ballerinaskor ovan bra! Lite festligare än vanliga ballerinaskor. Att de aldrig haft sex med varandra tidigare kan man aldrig tro

Kåt tjej med naturligt stora bröst blir knullad av en kille som kommer inne i hennes fitta. Trots att jag inte hade något ätbart så hoppade en liten apa upp på mig och ville busa. Några kallar mitt beteende ADHD men jag kan endast gå med på att det är lite överskottsenergi om sätter igång mig när jag klättrar, jular och springer.   Den här dräkten passar ju mig perfekt, jag hoppar alltid runt och gör akrobatiska ställningar i alla hörn och mot alla väggar som går. Men hon vill smaka sperma, så fotografen får rycka in och ge henne en sats.  Det slutade med att lilla apan hoppade ner igen och jag hade båda tuttarna i behåll ;-). Igår eftermiddag när jag och älskling kom tillbaka till Ao Nang efter att ha spenderat hela dagen på Chicken Island så gick vi till "apberget" vid stranden i Ao Nang

Haha!   Skulle jag iof också göra efter att. Hahaha scary. Läckra Linda har lesbisk sex med en söt invandrarflicka

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0