Vit man färgad kvinna

Framför fotografens kamera händer det heta saker, som till slut också blandar sig i den kåta leken. När du har kollat så undrar säkert du - om du är kvinna - som jag varför det inte finns trosor med samma funktion! Tänk så mycket tid och pengar som skulle sparas både för individen och sjukvården om alla bar såna här underkläder

Den här fittan har har aldrig sett en rakhyvel, men däremot många kukar. Vad ska ni hitta på idag? [. Jag och Cissi satt och skrattade som om vi aldrig gjort annat. För att inte tala om Agnes, Jonas. Trodde aldrig att det skulle ta slut. En letar sig här in och och sprutar sedan ned fittbusken med sperma. Har bara legat här framför tvn och killat Mani på magen. Det spöregnar ute så man vill knappt gå utanför dörren

Ja, det är många skor mångsysslaren Ed Powers tar på sig. Vi mellanlandar i Paris några timmar… allt för att göra resan lite längre, haha. Har saknat er som in i helvete och jag har med mig lite presenter. Tjejer, jag är påväg hem. Stå-upp-komiker

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0