Vår kväll

Angelica onanerar med en barbiedocka som hon kör in både i fitta och anal. Gosh! Jag hinner knappt sitta ner och andas i en minut just nu känns det som. Vi hörs ikväll, ha en fin dag! Puss! ?  . Strandväskan är packad med bland annat ipod + högtalare som vanligt och på vägen ner ska vi köpa med oss lite god frukt. Sedan kör hon in två stora polkagrisar in sin kåta hål. I torsdags fick jag ett otroligt glädjande besked, vilket gör att jag funderar på att berätta lite mer ocensurerat om vad som händer i mitt liv just nu. Dagarna handlar om högt tempo och ett schema som måste följas på pricken annars faller allt

Ska man ha en lyckad utekväll så är en trevlig middag innan nästan ett måste tycker jag. Åh jag var ute på en lång powerwalk nyss, så himla skönt i solen. Möjligtvis två kvinnor och en man, helt otroliga! Jag älskar känslan när man är ute och går/springer eller är på gymmet och så känner man hur kroppen är stark och orkar hur mycket som helst, då känner jag alltid att jag har balans i mitt liv, då jag har

Det var ett tag sedan jag skrev här. Hur som helst, hittade supergamla bilder på mig som är lite 40-tals-inspirerade, bortsätt från att jag ser livrädd ut på bilderna så är de rätt. Satt och taggade av en massa underliga bilder på mig på Facebook, varför finns det inte en funktion att man måste godkänna att man blir taggad på en bild? Irriterande.  Två ryska tjejer och en rysk militär gör det skönt för varandra i den här trekanten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0