Tjejers förhållande till sex del

Skulle du? , Sett & Hört,. Du är för söt! Har du aldrig tänkt på det? This entry was posted on March 12, 2010 at 2217 and is filed under Behind the scenes. Baby, det heter liksom oralsex = utförs med munnen, och analsex = rumpan! Hahha. Skulle du?

Ja, nu verkar det lösa sig kanske! En bekant som heter Jacob ska också dit ut och har tält och även stuga där! Det blir dock ett helt gäng som åker dit, men det kan ju bli jättekul?! Dessutom får jag sätta på mig min långklänning från GANT som jag hade tänkt att ha på. UNDERBART! Ikväll ska vi ut och käka med Dilays killkompis från Halmstad och hans vänner och sedan ska vi ut och dansa. Haha, hjälp

MÅSTE BADA!! Hoppas bara jag mår lite bättre imorgon. Det är ofta man tipsar om olika sidor via bloggar men nu måste jag faktiskt varna om en sida. Skickligt suger de pittarna stenhårda. Jag har betalat in pengar på hennes konto och hon påstår sig ha skickat paket till mig tre olika gånger som inte kommit fram. Det hela avslutas med en stor sats i munnen och ansiktet

Porrklubben


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0