Svenska jennifer hollywood

Märket är lite dyrare men de bikinisarna och baddräkterna är så himla. Mani jagade humlor som vanligt, hehe. Nu har jag bytt om till lite varmare kläder för nu ska vi iväg. Ingentinge är främmande för det här kåta paret

I sexiga nylonstrumpor tar blondinen sin partner med storm. Ibland undrar jag faktiskt själv hur jag kan gnälla. Hon driver en blogg om dejting. Så dejtingtips på denna blogg blir det nog ganska dåligt med. När hon är klar med honom finns det ingenting kvar för honom att önska sig

Era mail till mig gör mig superglad, och jag hoppas fler tar chansen och mailar mig ;) Det är så roligt att få kontakt. Ett par håriga trosor kanske. Tja varför inte klistra på trosorna ? Fortsättningen följer i studion där tjejerna oljar in varandra och tillfredsställer varandra med händer, tungor och stavar

Ett "extremkåt" par 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0