Svarta strumpbyxor.

Tillsamans med kåtflickan Sarah knullar och filmar de samtidigt.   Sist ångrade jag ju mig, det är massa olika rykten om varför jag skulle ha gjort det, det rör helt ärligt talat inte er. God eftermiddag haha.   Sry för en sån sen uppdatering men har varit och gjort lite grejjer nu på morgonen som är hemliga. Det ångrar jag sååå mycket idag, tur jag inte gjorde det. Men jag är iaf glad n un att det blev inställt, som ni vet valde jag droppformade. Men så kan det vara ibland! Hoppas ni inte saknat mig allt för mycket

Våtsex, stearin, stavar, händer, fingrar tungor -- här bjuds det på både det ena och det andra. Jag kan nog ha låtit lite väl hård i detta inlägg, men det jag verkligen vill få fram är att tjejer inte bör sätta sin egen njutning åt sidan för att slippa konfrontera faktumet att sexet kanske inte är uppbyggt just efter henne. tillverkad av en bomullsmix. Sarah, Ray, Samson. oversize topp med djup urringning. Låt det ta tid, om det behövs. Att pressa, stressa och skynda är ingen bra idé när det gäller sex, och i synnerhet inte om vi talar om just orgasmer

Tänk om vi gjorde så på jobbet? I konferensrummet. Jag har blivit kär i två saker, de första är mina boots från Acne som jag lever i och kommer ha på mig hela våren fast bar-bent och klänning till och den andra saken, eller plagget snarare är min marinblåa vårjacka från ett udda märke som jag hittade inne på TopShop i London, den är. Tre tjejer som slickar varandras kåtvåta kön, och kör in stora gummikukar i varandras fittor och rumpor ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0