Småfet göteborgska

  Tack då!    . H säger att jag säkert krympt en hel bh-storlek, jag tycker att det är helt okej med tanke på att jag blivit mer vältränad istället Jag byter gärna tuttar mot muskler, finns det ärligt talat någon tjej som inte skulle göra det? Nu kan jag ha tubtopp utan bh under och ändå inte få hängtuttar, stora bröst över överskattat.   Bröst är väl ingen grej egentligen, om man inte är planka då förståss för då kanske man vill stoppa in något. Innan en fotografering eller en filminspelning börjar kan känslorna ibland svalla över och spänningarna bli för stora för skådespelarna

. Flygplatsen är stängd igen, någon som tror att vi kommer ta oss iväg imorgon? Melissa strips down in front of the camera, only leaving on her black nylon stockings and high heel pumps, as she fucks herself hard with a huge pink dildo on the couch

Fula gubben Joe hjälper en blondin att onanera med en dildo i stjärten. Sådant tycker vi ju om ;)Snygga tjejer. Inte nog med att vi inte orkar laga mat själva, utan vi beställer pizzor på onlinepizza. Ååååh!!En mysig kväll på Kreta. En ukrainsk grupp (tror jag), Nikita, har gjort en naken musikvideo. Såg detta på aftonbladet nyss. Snart väntar iallafall mysiga middagar på uteserveringar vid stranden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0