Ridskolebordellens första kunder

Högtidlig och festlig mässa.      . För att inte tala om porrstjärnan Jenna Jameson. Sådär nu är allting som det brukar vara efter dom där 2 dagarna då min blogg låg nere

Ett par har gjort en egen videoinspelning av när de har sex i stallet. Nu sticker jag och mitt senilsnöre in till stan för att träffa vännerna. Vårsköna stunder. Vi ska luncha och jag ska försöka hålla mig borta från alla affärer. Minns när jag såg honom live på Hovet, knappt 13 bast var jag och det var det coolaste någonsin

Jag älskade honom samtidigt som jag var lite rädd för honom. Nog lever man, kan nog inte tycka att mina fötter gör det men resten av mig gör det puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0