Mr. horescock

19 åriga Pirya från Thailand är en sexig tjej som verkligen älskar sex! När hon inte har nån kille i närheten och blir kåt så tar hon fram sin stora gummikuk, som hon här fäster med en sugpropp på ett bord och rider på gummikuken till orgasm. Vi vet alla att de ”flyktingar” som söker sig till Sverige i nästan samtliga fall kastat sina pass och övriga ID-handlingar. Nog för att det framgår i denna artikel ifrån aftonbladet, Wendela att man ska respektera sin partners beslut, så får jag ändå känslan av att det är inte helt okej att vara den som inte vill ha barn. Jag finner det väldigt märkligt att man måste ha riktigt bra argument för att inte vilja ha barn för att det ska vara accepterat. Syftet är förstås att dom skall kunna ljuga om namn, ålder etc

Husan Pullys nya intresse är porrfilmsinspelning. Shit vad jag är dålig på att sitta vid datorn dom här dagarna men nu kör vi. Wiktor Håkansson, 26 Says Hej! Min fru är gravid i vecka 36 och vill ha sky. Sasja De Lovely, Nikki Dane, Vanessah, Allan Ander. Says Är du trög i skallen ? En hotelldirektör som håller hårt på sedlighet och moral. Sista kvällen på stråket, karusellerna är igång och imorgon börjar Storsjöyran

%description%. Igår hade marcus förberett en supermysig kväll hemma eftersom vi hade vår “riktiga två års-dag” men jag blev så illamående innan maten så att jag inte kunde äta så jag gick och la mig vid nio och sov tills. Åh nej, jag tror att det är något virus som går hemma hos mig och marcus. Njut av ett ångande knull med henne! ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0