Lolitans dagbok del

Det hon får se har hon inte ens kunnat föreställa sig i sin vildaste fantasi. Vovve (Hundforum) · Västgötaspetsforum · Vättarnas tankar. God morgon! Jag ska inte vara på Berns och intervjua den amerikanska artisten förrens klockan tio idag men jag är morgonpigg som vanligt och kan lika gärna sätta mig och jobba så länge. Jag håller på med en massa saker just nu, jag har fått se mitt omslag till min bok (!) så idag ska jag

Värst tycker jag nog att psykisk misshandel är, antagligen för att det är det som rullas upp framför mina ögon just nu. Bilden gör dem inte riktigt rättvisa. se, men jag hittar dem inte bland trosorna? Hursomhelst kan du ange koden MA115E för 10%rabatt. Storbonden tar för sig av pigan, som gärna låter sig bli påsatt både i röven och fittan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0