Kåta jane och djungelgeorge

Och det blir mycket svårt för honom att hålla ögonen på vägen när hon distraherar honom med sin perfekta kropp. En gratis blogg av colsson med bloggverktyg från Devote. Det var tur att vi hade chaufför hela kvällen DSå ni är nyfikna på klänningen? ;) Jag vet inte om jag vågar visa den, tänk om någon av er känner igen mig då O Jag är tyvärr väldigt nojig över att visa mig i kläder jag har ute tyvärr. Där blev det mycket dricka ;) Krogen är dock inte så rolig på nyår (tycker inte vi iaf) så kvällen avslutades på festen i Gamla Stan. Och lifterskan visar sin inte bara vara full -- hon är även extremt kåt. se - starta en blogg. Vi var på lite andra ställen också, bland annat en krog för min vän hade lovat att komma och säga hej till ägaren hehe

Att de aldrig haft sex med varandra tidigare kan man aldrig tro. Ibland undrar jag vad folk tänker med.  Det har gett bra betalt, men det har varit mer PR för mig och [. De senaste två åren har jag bara gjort plåtningar som ”Kenza”, om ni förstår vad jag menar. Hur folk klär sig liksom

Som den sportfantast jag är så blir det ändå lite OS-snack, men jag ska hålla mig kort. Och imorgon flyger jag till Magaluf. Ingen som hört något om Tracey, Mr Y, helt otroliga! Wish me luck cause this is sooo tjejen-style haha! Se hur hennes lilla analhål knullas upp till ett stort gapande hål


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0