Jag är en busschaufför

Utåt sett, vill säga. Trosor ska det vara! Och vem vill inte hellre ha färgglada trosor än trista blöjor? Så jag har börjat knåpa ihop ett mönster. Får hoppas att det går över snart för jag är sugen på en ordentlig middag. Tyra vill nämligen dra med mig till någon skidort över en helg men jag som aldrig har åkt skidor (ni kanske har märkt att sol och värme är mer min grej) tvekar ju lite. En idyllisk plats där moralens väktare håller hårt på sedlighet och uppförande. Två par har blivit uppsydda (och testade och nerkissade illa kvickt). Vad säger ni? Är det kul? Något bra ställe ni rekommenderar?Aj aj

urbanoutfitters. Jag hade en spontandejt igår! Redan när jag såg honom så kände jag att nej, det blir inte mer än en dejt. Jag hade visserligen sett både ansiktsbild och överkropp på bild innan, så där låg inte felet. I en videobutik får två unga tjejer var sin lektion i sex

Tyvärr så krånglar kommentarsfunktionen för mig. tråkigt att blogga jag lägger ner. Där har de het älskog med varandra Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0