God morgon!

Men det är ju ändå kul att se, jag gillar ju överlag Victoria Secret och. I helgen befann jag mig på ett hotell någonstans i den svenska fjällvärlden! Efter en hel dag i backen med efterföljande after-ski är det rätt högt tempo på de som är där. Blandningen på folket där är salig.  I gillestugan möte två killar och en blondin

Dagens ideal Blond, brun hy, smal (!!), stora bröst som ska sitta uppe som dom var lika lätta som 2 fjädrar, stora läppar. Jag tror ni har somnat till lite eftersom omröstningen står still angående bloggens framtid. Louisa, Göran.

Våldtäkt mot barn, sexualbrott som innebär att någon har samlag med ett barn under 15 år eller genomför en annan allvarligt kränkande sexuell handling som med hänsyn till kränkningen och omständigheterna i övrigt kan jämföras med samlag. Hej snyggingar!   Nu är jag hemma igen efter en dag på stan tillsammans med kära Joanna, väldigt mysigt! Vi satt och pratade om Gotland över en chailatte, ska bli såå kul! Vi planerar ett gäng på ca 5 tjejer som ska dit under Stockholmsveckan! Vi satt och snackade skit om allt och alla haha!   Jag. Sanna, 32 år, är gravid i nionde månaden, onanerar i duchen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0