Generös urringning

Ännu en gång tog jag helt fel trosor att ha på mig när jag jobbar. Den här heta damen älskar att onanera, särskilt i bilen

Naturligt härliga och äkta bilder från privat film på Agneta när hon smeker sin svullna klitoris till en skakande orgasm i sovrummet. Vadå släpper till? Vadå hennes karl ska skatta sig lycklig? Han kanske inte vill ha sex varje dag! Om en tjej säger att hennes kille vill ha sex varje dag så får hon minsann inga high-fives. Precis när mina gamla visitkort tog slut så hörde Sebastian på ilogo. se av sig och frågade om inte de kunde få designa mina kort och titta vad snygga de blev! Jag sa att de fick fria händer och tillbaka kommer diskreta men ändå personliga kort, på baksidan så har de valt ord som de [. När ska folk* egentligen förstå att tjejer visst har sexlust, precis som killar. *Med folk menar jag ju inte såna som du och jag, utan de där idioterna som det tyvärr kryllar om i samhället, som har en mycket förlegad bild av både det ena och det andra. Nej, då ska hennes karl skatta sig lycklig som har en tjej som släpper till så ofta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0