Ett hårigt kvinnokön - påfyllt lager! korsetten om underkläder och korsetter

Jag vill som sagt ha en man skulle kunna ha på stranden, jag brukar oftast vilja skydda ansiktet och håret från solen så en snygg strandhatt skulle vara en bra investering ) När jag sett paparazzibilder på kändisar som haft det på stranden så har det alltid sett bra ut också ;)Nu måste jag iväg men hörs senare!puss"The Body" Elle Macpherson strandsnygg i sin hatt

Och det dröjer inte länge innan de har het sex tillsammans. Snygga underkläder , men på tal om annat är du (kenza) nominerad som året copycat @ kissies blogg, o inte för jag gillar henne, men dina skor är ju nästan exakt lika dana som de skor kissie tagit fram o jämfört med jag som trode de. Hade vi inte haft så underbara människor runtom oss så hade vi flyttat till Rimbo eller där i närheten, så himla vackra hus på landet men ändå så nära Stockholm. Ingen som hört något om skådisen Channel Lockett, Rod Montana & Hunk Hollywood m fl var med. Vi blev helt förälskade i tanken på egen gräsmatta där hundarna springer lösa   Två glassiga pojkar! Henke hittade sin första fina korthårs chihuahua… Tur att vi har vår extrahund han förgyller våra dagar titt som tätt…

Åh titta vilken söt bh i rosa! Den finns i storlek D, men även större storlekar så det är ju perfekt! *host* Kanske behöver dubbel D. Nej, då ska hennes karl skatta sig lycklig som har en tjej som släpper till så ofta. Lika stor, om inte större? När folk* hör om tjejen som vill ha sex varje dag så är det liksom inte så att de säger att det är trevligt för henne. Tjejen här har allt hon kan drömma om att välja ibland

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0