Brianna banks får smaka styva kuken

Lia har träffat en mopsbebis som är mindre än henne själv (men tre gånger så tjock!) Hon heter Sara. Sexiga strippor, kåta besökare, upphetsade utställare, och en massa mer är vad den årliga sexmässan i Bryssel har att bjuda på

. Stackars lilla söta facebook vad hon gör fel hela tiden. Vet ni vem jag såg igår?? Jo nämligen Monica. Så himla underbart! Mjo, facebook är troligtvis en hon eftersom hon tydligen bara tar heterosexuella män. Återigen hävdas det att det är ansiktsbokens fel att folk är otrogna

Hur känns det att vara BB? Jag känner mig fri och det är en fantastisk känsla. Men som jag skrev i förra inlägget kunde. Kvinnor tycker alltså om sex med partner (med ett litet frågetecken för analsex). Vad tycker kvinnor om onani? Att de tycker om det är väl så självklart att man har glömt att utreda frågan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0