äääntligen

Ville ligga lite längre men Nadia skulle iväg till jobbet och så kom det lite moln så då tänkte jag att jag lika gärna kan göra något vettigt. Ni får ta del av avslutningen som ägde rum igår. Eftersom Skitlotta personligen hotar med hemska saker om jag inte bloggar nu så måste jag väl ta och göra det då. Mitt i blomvattningen blir den mogna kvinnan avbruten och får iställdet idka härlig sex

Hej bloggen! Sovit gott? Vi vaknade kl tio men kunde inte slita oss från sköna sängen.      . Sådär nu är allting som det brukar vara efter dom där 2 dagarna då min blogg låg nere. Men det är inte nog med det - nu är det dags för sprut nummer två

Det blir bråk i en inspelningsstudio. Det är väl för att sedan dagen vi möttes har han [. Först skulle vi sjunga med pingisbollar i munnen, vi skulle dansa och göra fem sexiga poser. August & Evan Stone. Igår blev jag korad till Miss Garden Resort på hotellet, det var en tävling där fyra tjejer ställde upp på scenen och fick utföra 5 olika grejer. För att blidka bråkmakaren startar en njutningsfull sex scen. Känner mig lite ensam, har inte ens Mani här! Mammas helg.     Ligger i sängen, var skittrött för en stund sedan men nu kan jag inte somna. Men imorgon kommer han igen! Helt sjukt att en liten vovve kan betyda så mycket egentligen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0