20 maj 2010

Dokumentär uppraggning - och påsättning! Du känner igen honom från herrtidningen aktuell rapport, mannen som fräckt lyckas smita in på sexklubbar, knullpartyn och porrinspelningar - och göra både möjliga och omöjliga reportage. Nu är han på jakt efter tjejer

Efter några hållplatsen kom det på en hel klass med småungar och tre tjejer från den klassen satte sig där jag satt. Victoria´s Secret Fashion Show blir mitt onsdagsnöje. Underkläder för hela slanten. Han tror att det finns stora möjligheter för dem att gå vidare i sexbranschen

Två läckra brudar kletar in varandras kroppar med chokladsås och har kladdig sex. ?! Tänk vad tråkigt det hade varit att. Bland annat skådisen Sandra, Nicole, vad hände där? Titta vilken snygging jag har hittat, riktigt tjejen-STYLE över detta känner jag! Måste dock leta upp tröjjan, vet endast vilken hemsida den finns på men inte vart. *grr*, nåja det är bara börja leta, för den ska jag beställa hem!   Tur att man har pengar verkligen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0