Utkast: April 9, 2010

. En kvinnlig svärdslukerska i underkläder gick upp på scen och började svärdshowen och jag tänkte högt. ”Hon måste vara fantastiskt bra på blow jobs”

I kvällens Loveline var det Anton & Jag som vanligt, och idag gästades vi av paradise hotel-Rami. Jag har tråkigt och är så satans rastlös. Ja, jag bekänner. En liten och vältranad tjej utför gymnastika sexövningar

. Jag tror att de kanske var lite för dirty för blogspot men nu är det jag som bestämmer haha no rules! Efter den underbara festen med lite för mycket Champagne i kroppen kände jag mig väldigt kåt [. Jag tänkte berätta lite om vad som hände hos grönögat när jag dök upp utan förvarning kl 3 på morgonen. Om du undrar varför den danske kukälskande Natasha är blivit så populär, så se denna filmen! 

puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0