Trevlig urringning!

Bästa sättet att vakna är att varje morgon sätta på 5-an fram till 9. För att den här killen ska ställa upp och vara jultomte vill han ha en ordentlig och skön uppmuntran

Imorgon tar jag dock den sista tabletten så ska bli kul att få må normalt igen )Nu blir det frukost och sedan ska jag försöka börja röra mig hemåt, så vi hörs senare ;)pussar. Komplikationer minskas, patientsäkerheten ökar och hållbarheten på blod som kommer från blodgivare blir längre. Claudia, Jennifer, Mr X. I vår inför Nu-sjukvården i Västra Götaland en helt ny metod för att rena blodet

. URL http//fattybom. 2010-01-09 @ 021312. awh, fan vad niice, fyndade underkläder på rean där jag med, schysst! D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0